onsdag 14. oktober 2009

Godværsdag


Flott dag i nordsjøen... er på britisk sokkel å fisker sei fortsatt. Kom noen tusen fisk idag og gitt.
Men NÅ er jeg en smule sliten. Tenker av og til hva i alle dager har jeg blitt med på. Men har nå snart vært her i 2 uker...bare 3 uker igjen:) fy flate...går dette går alt:)

Nå er det snart midnatt og har vært på jobb siden 0400 idag tidlig...

Men er på en eller annen syk måte moro også. Kan ikke forklare det helt, men det er noe spesielt å være med på. Skal se om jeg får tatt noen flere bilder. Jeg skal legge meg om 1 time. Skal spreng sove. Jeg sovner bare jeg ser sengen.
Ship o hoi

4 kommentarer:

  1. Heisann Tron.
    Det var jaggu på tide du fikk deg er jobb for "skikkelige" mannfolk hehe.
    Tøfft at du hiver deg på noe slikt!!!
    Rune

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. hehe.. vanvittig bra.. stå på!!!:)

    SvarSlett
  4. takk. Er en syk opplevelse. Men tror det blir med denne gangen:)

    SvarSlett